Söndag, Perfect fantasy

Höm.. Vaknade nyligen från en lång natt.

LÖRDAG: Började med att möta Navic´i stan kl 1 där vi träffa på Kevin & även Besart, alltid lika underhållande! Satte oss på EH och bullshita lite, in i affärer sen hemfärd. På kvällen stack Jag, Navic´, Lidia, Monk, Bell & Claudia till Etage. PACKAT säger jag bara. Hela malmö var där kändes det som och man kände typ alla. Det blev typ gå fem m, stanna hälsa. Gå extra fem m, hälsa på nästa. Musiken sög, kanske fanns 5 bra låtar på hela kvällen annars var det bara massa house... HATAR HOUSE! Sen vid tre begav jag & Navic oss till MCdonkan för hennes Mc nuggets. Och så klart pricken över I:et så skulle en 26årig somalier ragga på mig, hemskt!

Somalier: Hallå hallå hallå tjejer! Var ska ni?
Jag/Navic : HEM!
Somalier: Nä redan men kom hem till mig vi ska efterfesta där jag bor vid Caroli
Jag: NÄ jag ska hem.
Somalier: Kan man få fråga om en ålder?
Jag: För ung för dig iaf
Somalier: Men kom igen säg
Jag: 18 sj
Somalier: 23 okej jag ljög 26
Jag: PRECIS
Somalier: Men vadå det är bara en siffra, vill du hellre ha en omogen kille på arton år än en 26åring med egen lägenhet, egen bil och som kan försörja dig.
Jag: HAHAHA eller så gör man som mig och har ingen kille alls, hejdå
Somalier: Men vänta, kan jag inte få ditt nr?
Jag: Nä jag har pojkvän
Somalier: Nä det har du inte alls du vet bara inte hur du ska hantera denna situation.
Jag: Eller inte + ger inte ut mitt nr till främlingar.
Somalier: Men du är jättevacker kunde inte låta bli och titta när du går så sexigt som du gör.
Jag/Navic: Oh my god.. HEJDÅ!


Kan någon förklara för mig hur man kan gå sexigt halv fyra på morgonen med skoskav i 15 cm hög snö, IS?



Innan etage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0