Tisdag, Sickness

Jag ska aldrig mer gå utomhus.

ETT
: Jag var tvungen att till gymmet idag för min cykel funkar inte i detta väder och orkar inte vänta på en buss för tre hållplatser?

TVÅ:
Blev uppraggad på vägen till gymmet av två blattekillar i en hummer. Och jag var ju så jävla sexig i mjukiskläder, knullruffs, osminkad, snö i hela huvvet. Först skrämde dom skiten ur mig. Gick på en lång gata så kör dom förbi överdrivet sakta och tutar, jag tittar på dom och ger dom "the evil eyee" och går vidare.. Dom körbi och tar en U-sväng och kör tillbaka och tutar och vinkar?  Aja tänkte jag.. Sen kör dom typ 60 m innan dom gör en TILL U-sväng och kör mot mig, kör upp vid mig med nervevade rutor och kläcker: "Ursäkta?" Jag bara jaa? Sen han som körde bilen han bara "Jag känner igen dig från någonstans" jag bara nej det gör du inte. Han bara jo jag har sett dig. Jag bara nä tro mig det du har inte!! Överirreterad var jag och gick vidare medans man hör dom "Vänta, kom tillbaka. Bor du här? Hallå tjejen?" Asså guuud... Vad händer med dagens killar?

TRE:
Precis när jag var utanför gymmet snubblade jag på snön/isen och drattade på röven så har värsta blåmärket. Lyckat och träna när man inte kunde sätta sig ner? ..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0