Onsdag, Röd dag?

Zup people! Imorse mådde man väl inte tipptopp, vaknade 06:00 med två timmars sömn yr som en höna och hungrig! Idag ska jag bara dega och om jag får ork kanske jag sticker och kollar på skånecupen (finalerna) på baltiskan boys oh boysSlagt igår kan beskrivas lite hursom. Började överbra, kaotiskt i mitten, slutade perfekt!

Kvällen började med: Förkrök hos Maria med peeps, sen taxi till slagt där taxi chauffören raggade på mig å tyckte inte alls att vår ålderskillnad skulle vara något problem han 30+ jag 18+ HAHA gay! Aja in på slagt och dirr till baren PATRON TEQUILA, botten upp! Ut på dansgolvet i mina killer heels och shaekade ass tills allt går snett. En vän mår riktigt dåligt så vi måste gå ut med henne i rökrummet och skaka lite vett i henne.  Om det inte skulle vara illa så kommer vakten och säger att hon är 2 drunk 2 stay. Hittade Sjölund & Emill solstrålarna som gjorde min kväll bra igen, thanks guys! Försökte få tag Momme som xså var inne på slagt, dock sprang vi om varandra hela kvällen när vi letade efter varann illa. Haha dock nt lätt när det är så mycket folk och att allt ser likadant ut fan. Anyway, sen kom my lady Olivia polski med Lejla och vi dansade all night long, slutet gott allting gott! Tack för igår tjejer ♥  

Olivias citat inatt innan vi gick skilda vägar: "FIKA SNART BELLA!!!!!"
(Hahaha du är bäst har alltid ball med dig)





[ FINNS INGET ROLIGARE ÄN ATT SE MARINA PEJKIC´ FÅ DAMP, priceless ♥ ]

Marina säger:
vad =O

' isabela säger:
jag och ****** hade sex på toan..
var skitpackad hade shottat tequila

Marina säger:
asså näää
hahahhaha
allvar på riktigt
svara mig din kratta då
hahahahahahah

' isabela säger:
HAHAHAHAHAHA andas jag skojar bara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0