Söndag, Why did i let her take you

Så snabbt denna veckan gick, swisch! Har träffat massa folk som jag inte har träffat på väldigt länge, men som alltid är lika roliga att träffa! Gick till skolan i fredags lönt, 45min lektion? Iaf.. Stannade kvar lite för att chit chata med folket från skolan och speciellt my lady Marina Pejkic´. Dock fick vi frispel när jag hade glömt mitt legg hemma när vi skulle handla cigg på Willys, damp.. Min helg har bestått av kompisar,kompisar thats how i like it ♥. Har alltid varit så himla van att ha folk runt omkring mig 24a så när jag idag bara har suttit hemma och väntat att dra till släkten så stack det fan till i benen.. Aja, ny vecka väntar yeah! Mycket plugg? Men till helgen lär det festas. & måste även inhandla en svart klänning "den lilla svarta" Paula du blir mitt offer att följa med hihi. Ska slänga mig ner i sängen och fram med luren och texta lite, med vem får ni inte reda på muaha. xo xo 



             VÅR/SOMMAR KLÄDER! JAG KAN INTE VÄNTA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0