Torsdag, Lets just cuddle up.

Torsdag, yessir. Är så himla trött på tre saker just nu som jag tänker dela med mig av. ETT: idioter (killar) som inte fattar vinken att det inte ens är lönt. HUR MYCKET MAN ÄN DISSAR OCH NOBBAR dom så fattar dom inte, är det bara jag som tycker att det är en uppenbar sak dom ska fatta? Tillslut tappar man ju tålamodet att "nobba någon snällt" så istället får man frispel på den människan, eller så är det bara jag som agerar så.. TVÅ: När man inte svarar på någons sms, varför ihelvete bombar dom då med 30st sms direkt efteråt? Precis som det ska hjälpa en att svara fortare? Är man busy så är man busy.. Jag svarar såklart på sms men när jag KAN. TRE: Folk som är Two-faced(?) om man kan säga så. Är det något jag stör mig på så är det folk som har så mycket dubbelmoral, blir spyfärdig på sånt shit. Och dom är så jävla genomskinliga så man ser igenom dom och deras fuckade beteende. Sånt folk - Stay away.   -- Ajjaa... Idag har jag varit och tränat och fixat lite saker till helgen. Och till helgen blir det party party, bio, fika med ligan♥ Ska pallra mig neråt för hörde nyss att mamma kom hem (hon har handlat glass till mig yey). SMAKLIG MÅLTID ISABELLA. xo xo





Finns inget godare än Magnum, dude.


Dagens låt:
Young Steff - Make you say


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0